Hur kan en människa vara så självisk? JAg funderar mycket på framtiden och tänker, jag har fördomar, jag har verkligen förutfattade meningar om vissa personer.

Vissa skaffar barn, vissa skaffar barn fast de inte borde. Vissa borde inte alls skaffa barn.

Nålen hackar mot jeanstyget, jag vänder och vrider, nålen hackar vidar klick klick säger symaskinen. Jag trampar på pedalen för att komma åt önskad fart på packandet av jeansen. Sen hör jag KNICKS! Nålen har gått av, just när jag kommit upp i rärra farten av syendet. Har ådstatkommit otroligt mycket idag. Bland annat ett toalettpappershållare och en hållare för borstar och andra badrumsateraljèr.

 Skall laga vändagskort idag, det tycker jag om. Nu måste jag nog fortsätta.Känner mig som fucking fem år gammal med flagnande nagellack på fingrarna och potatismos på blusen.